2-3 gün önce aşağıda gördüğünüz şekilde bir sms aldım. Hayatımda aldığım en garip mesaj. Daha önce bir yerde görmedim bu tarz bi d*landırıcılık yöntemi belki yaygındır, belki de biri beni işletmeye çalışacaktı bilmiyorum ama ona da pek ihtimal vermiyorum.
Sizce geri arasa mıydım?
Edit: böyle bir tanıdığım, böyle bir sms alma ihtimalim olmadığını kısacası olayın muhtemel bir d*landırıcılık girişimi olduğunun farkındayım. Ben sadece acaba bi arayıp dertleri neymiş öğrense miydim diye düşündüm.