• 20-05-2021, 00:23:01
    #10
    Hayırlı olsun
  • 20-05-2021, 00:23:23
    #11
    hsynx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Sağolun hocam
  • 20-05-2021, 00:24:05
    #12
    Elinize emeğinize sağlık hocam, ego kasmamışsınız bence hepsi emek...
    Ego kasmak deyince aklıma şu konu geldi yine "Bu yaşta bu para normal mi ?"
  • 20-05-2021, 00:24:28
    #13
    hayirli olsun.
  • 20-05-2021, 00:24:31
    #14
    Hayırlı olsun. Öğrenmekten vazgeçme. Başarılar dilerim.
  • 20-05-2021, 00:25:14
    #15
    Motive verici durum için teşekkür ederim. Ben şu anda sizin başlangıç aşaması dediğiniz durumdayım umarım geleceğimin benim için şekillendirdiği yola doğru emin adımlar ile gideceğim. Sizde aynı şekilde hala yaşıyor iken iyi şeyler yapın, yaptırın her zaman yapıcı olmak gerekmedikçe yıkımdan aladır.


    Ayrıca hayırlı olsun. 😊
  • 20-05-2021, 00:26:30
    #16
    Hayırlı olsun Allah daha fazlasını nasip etsin inşallah
  • 20-05-2021, 00:26:50
    #17
    BEnde telefon için para biriktiriyorum gün geçtikçe daha fazla para biriktirmem gerekiyor....
  • 20-05-2021, 00:27:27
    #18
    Hayırlı olsun, başarılar dilerim.