Selamlar, 1 yıllık bilgisayarım. Bugün ram takviyesi yaptım. Ramden yana sorun yok sistemde şuan görünüyor. Uyum sorunu olmayan bir ram aldım. Ama açılırken acer logosunda takılı kalıyor. reset attığımda f2'ye basıp bios ayarlarına giriyorum. Çıkış yapınca otomatik olarak bilgisayar açılıyor. Nerede sorun olabilir?
Ek olarak 8gb'ı 16 yaptım ancak kullanılabilir ram hala 5,97 gb gözüküyor. msconfigden değiştiriyorum 16gb diye ama resetleyince 5,97 olarak geri geliyor. Bunu da çözemedim...