• 18-05-2021, 15:12:05
    #1
    Selamun Aleyküm, mi 4 cihazıma rom attım mi flash tools ile. yanlışlıkla mi 4x in romunu attığım için telefon ekranı kapandı. Ekran hiçbir şekilde algılamıyor. kapatma tuşuna uzun uzun basıyorum ama yine etki yok. sadece bilgisayara bağladığımda ses geliyor. mi flash ile rom atmayı denediğimde ise aşağıda ki hatayı veriyor. Hata nasıl çözülür arkadaşlar?

  • 18-05-2021, 15:15:12
    #2
    Yalnızca recovery flashlayın, ardından recovery ile rom kurun. (Eskiden bu şekilde çözüm sağlardım. Uzun süre olduğu için artık çözüm sağlar mı bilemiyorum.)
  • 18-05-2021, 15:16:45
    #3
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnızca recovery flashlayın, ardından recovery ile rom kurun. (Eskiden bu şekilde çözüm sağlardım. Uzun süre olduğu için artık çözüm sağlar mı bilemiyorum.)

    hocam anydesk atsamda bağlansanız olur mu? telefon gitti tamda sınav haftası
  • 18-05-2021, 15:18:16
    #4
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam anydesk atsamda bağlansanız olur mu?
    Maalesef uzun süredir yapmıyorum, ek olarak uygun değilim.
  • 18-05-2021, 15:19:11
    #5
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef uzun süredir yapmıyorum, ek olarak uygun değilim.
    recovery de açılmıyor ki ah açılsa bişeyler yapılırda.