Merhaba, biz de teslimat noktasıyız ancak 10k kazanan noktayı çok merak ettim. Yalnızca kargo teslimatı ile bu gelire ulaşması çok zor.
Teslimat başına verilen ücret farklılık gösteriyor mu acaba?