Yasak yokmuşçasına eğlenceler başladı
30
●783
- 15-05-2021, 23:40:30Muhtemelen onca kalabalığa girip darp edilmekten kaçınıyorlardır. Tenhada kıstırıp keserler cezayı. İnş.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2021, 23:41:09Al birini vur ötekine, birisi parti mitingi yapar ona küfreden diğeri maç için eğlence yapar.
Valla kimsenin kimseden farkı kalmamış, düşünceler farklı karakterler aynı.
Olan yine bizim gibi; aman bi' şey olmasın, aman dikkat edelim, aman kapanalım falan diyen insanlara oluyor...
Bugünde yine bi cehalete sinirlendik, bu da geçer... - 15-05-2021, 23:42:00İnsanlarda çok garip, hadi adam futbolcu. Adam gol atınca şan, şöhret, para kazanıyor. Sizde adam gol attı diye yasak varken virus dışarılarda cirit atarken. Havaya ateş edelim, bu saatlerde son ses müzik, bas bas bağıralım. Uyuyan hastalar, uyuyan çocukları düşünen yok tabikide. Neden e x futbolcu gol attı. Peki ya sen ne kazanıyorsun bundan şan? şöhret? para?
- 15-05-2021, 23:50:56Cevabını öğrenirseniz bana da söyleyin.mixerdating adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle