Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır çoğunlukla yazmıyorlar. Burada en az 50-60 araçlık konvoy var, herkes yalnızca izliyor.
Muhtemelen onca kalabalığa girip darp edilmekten kaçınıyorlardır. Tenhada kıstırıp keserler cezayı. İnş.