Yasak yokmuşçasına eğlenceler başladı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yasak yokmuşçasına eğlenceler başladı
30
●
783
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yasak yokmuşçasına eğlenceler başladı
1
2
3
4
15-05-2021, 23:30:24
#1
Victionx
Coranavirus, yasaklar vs hiç yokmuş gibi eğlenceler başladı. Devletin o kadar paraya ihtiyacı varken ceza kesmemesi de garip
15-05-2021, 23:32:19
#2
TurtleDesing
15-05-2021, 23:32:43
#3
depresanz
Polisler elinde ceza makbuzu caddelerde bekliyordur. Denk gelene yazıyorlar cezayı. Umarım hem korona olup hem de ceza yerler.
15-05-2021, 23:32:56
#4
inno27
Victionx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Coranavirus, yasaklar vs hiç yokmuş gibi eğlenceler başladı. Devletin o kadar paraya ihtiyacı varken ceza kesmemesi de garip
same filistin :/
15-05-2021, 23:34:09
#5
Jep
Burada da polisler hiçbir şey yapmadı dağılın diyor, adamlar polise karşı geliyorlar polisler sadece dağılın deyip arabalardan siren sesi veriyor az kalsın polisler ile kavga edeceklerdi, 100 kişi var 3 tane polis yollamışlar.
15-05-2021, 23:35:24
#6
Ozcan_SARICA
Yurtdışında demek işler öyle ilerliyor...
15-05-2021, 23:36:19
#7
SmartPenguin
Beşiktaş şampiyon oldu,
Yankıları yurt dışından duyuluyor..
15-05-2021, 23:37:46
#8
Cooper34
depresanz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Polisler elinde ceza makbuzu caddelerde bekliyordur. Denk gelene yazıyorlar cezayı. Umarım hem korona olup hem de ceza yerler.
Hayır çoğunlukla yazmıyorlar. Burada en az 50-60 araçlık konvoy var, herkes yalnızca izliyor.
15-05-2021, 23:38:40
#9
Ment
Normal bir durum bizdeki yasaklar covid pandemi için değil ben onu anladım.
Toplu halde çıkarsan yasak MASAK yok
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler