• 15-05-2021, 23:30:24
    #1
    Coranavirus, yasaklar vs hiç yokmuş gibi eğlenceler başladı. Devletin o kadar paraya ihtiyacı varken ceza kesmemesi de garip
  • 15-05-2021, 23:32:19
    #2
  • 15-05-2021, 23:32:43
    #3
    Polisler elinde ceza makbuzu caddelerde bekliyordur. Denk gelene yazıyorlar cezayı. Umarım hem korona olup hem de ceza yerler.
  • 15-05-2021, 23:32:56
    #4
    Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coranavirus, yasaklar vs hiç yokmuş gibi eğlenceler başladı. Devletin o kadar paraya ihtiyacı varken ceza kesmemesi de garip
    same filistin :/
  • 15-05-2021, 23:34:09
    #5
    Burada da polisler hiçbir şey yapmadı dağılın diyor, adamlar polise karşı geliyorlar polisler sadece dağılın deyip arabalardan siren sesi veriyor az kalsın polisler ile kavga edeceklerdi, 100 kişi var 3 tane polis yollamışlar.
  • 15-05-2021, 23:35:24
    #6
    Yurtdışında demek işler öyle ilerliyor...
  • 15-05-2021, 23:36:19
    #7
    Beşiktaş şampiyon oldu,
    Yankıları yurt dışından duyuluyor..
  • 15-05-2021, 23:37:46
    #8
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisler elinde ceza makbuzu caddelerde bekliyordur. Denk gelene yazıyorlar cezayı. Umarım hem korona olup hem de ceza yerler.
    Hayır çoğunlukla yazmıyorlar. Burada en az 50-60 araçlık konvoy var, herkes yalnızca izliyor.
  • 15-05-2021, 23:38:40
    #9
    Normal bir durum bizdeki yasaklar covid pandemi için değil ben onu anladım.
    Toplu halde çıkarsan yasak MASAK yok