depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polisler elinde ceza makbuzu caddelerde bekliyordur. Denk gelene yazıyorlar cezayı. Umarım hem korona olup hem de ceza yerler.
Hayır çoğunlukla yazmıyorlar. Burada en az 50-60 araçlık konvoy var, herkes yalnızca izliyor.