• 21-12-2008, 15:37:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, şimdi başlık biraz ilginç ama düşündümde, benim gibi onlarca kişi vardır. "Facebook" da (Çete Savaşları)' oyununu oynayan.

    Eğer talep fazla olursa, mesela 100+ üstü gibi, burdan "Facebook" (Çete Savaşları)' için Davetiye alabilir veya davetiye verebiliriz. veya Çete Kurabiliriz. sadece bilmek istiyorum. eğer bende bu oyunu oynuyorum diyen varsa fazla bişi yani açıklama yapmasına gerek yok, evet oynuyorum diyebilir. bunun için.

    Umuyorum ki aramızdan baya bir kişi çıkıcaktır



    ------------------------------------------
    Çete Savaşları Oynuyormusunuz: evet
    lvl: 50
    Çete Büyüklüğü: 500
    ------------------------------------------
  • 21-12-2008, 15:55:40
    #2
    Oynuyordum fakat bıraktım gereksiz bir oyun. yaklaşık 1 hafta kadar oynadım oyunda para basan oldum resmen baktım oyun boş bir oyun bıraktım zaten faceye sırf çete savaşları için giriyordum Üyeliğimi önce komple sildim sonra Çete Savaşları uygulamasını kaldırdım
  • 21-12-2008, 16:31:20
    #3
    bende üyeliğimi sildirdim 3 4 ay öncesine kadar.Bence facebook zaman kaybı
  • 21-12-2008, 17:14:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet bazılarımız için zaman kaybı bazıları için eğlence, ama bazende benim için aşırı bir zaman kaybı diyebilirim,
  • 21-12-2008, 19:02:02
    #5
    Allah cezasını versin o çete savaşlarının
    onun yüzünden hesabım 1 hafta engellendi
  • 21-12-2008, 19:08:13
    #6
    acayip boş gereksiz bir oyun bizler için zaman öldürüyor

    sıkılıp bırakmıştım zaten ben ne yapıyorum diye