Eğer talep fazla olursa, mesela 100+ üstü gibi, burdan "Facebook" (Çete Savaşları)' için Davetiye alabilir veya davetiye verebiliriz. veya Çete Kurabiliriz. sadece bilmek istiyorum. eğer bende bu oyunu oynuyorum diyen varsa fazla bişi yani açıklama yapmasına gerek yok, evet oynuyorum diyebilir. bunun için.
Umuyorum ki aramızdan baya bir kişi çıkıcaktır

------------------------------------------
Çete Savaşları Oynuyormusunuz: evet
lvl: 50
Çete Büyüklüğü: 500
------------------------------------------
