• 13-05-2021, 20:49:04
    #19
    Kişisel Rütbe
    FurkanHatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar domuz eti degil mi? Domuz eti biraz daha ucuzdur.
    hocam tavuklarda var
  • 13-05-2021, 20:49:29
    #20
    ReadKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışından toplu hamburger alsak sipariş geldikçe mikrodalgada pişirip versek? karlılık oranı çok yüksek gibi. Nakliye ne kadar tutar acaba
    Ticari Zeka Desek Var.
  • 13-05-2021, 20:50:25
    #21
    Bir bilgi vereyim madem big mac endeksi denen olay var. Türkiye sıralamasından bir zamanlar acayip memnunlardı ama o endeksi bile yanlış bilen insanlar vardı açıklamaları o kadar yanlıştı ki
  • 13-05-2021, 20:50:33
    #22
    FurkanHatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar domuz eti degil mi? Domuz eti biraz daha ucuzdur.
    Domuzdan nugget yapıyorsa BK bilemem.
  • 13-05-2021, 20:50:49
    #23
    FurkanHatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar domuz eti degil mi? Domuz eti biraz daha ucuzdur.
    Değiller hocam beef yani sığır eti
  • 13-05-2021, 20:57:18
    #24
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domuzdan nugget yapıyorsa BK bilemem.
    Nuggetlari demiyorum zaten. Gerçi her türlü daha ucuz. Zaten sığır etiymis. Zamanında Türkiye'de de ucuz du be 1 TL ye döner aldığımı hatırlarım. Öğrenci 1 tabii normal 2 2,5 civarındaydı. Şimdi aynı yerde 15 TL. ☹️
  • 13-05-2021, 21:06:14
    #25
    Bizde de böyle ucuz olsa millet obez olurdu iyi yanından bakmak lazım
  • 13-05-2021, 21:08:43
    #26
    Çarp bakim 8.50₺'den gör bakalım TL' nin değerini.

    Yemin ederim halimize acıyorum. Rahat 1. - 2 yıldır hamburger yiyemedim tr fiyatları yüzünden. Yazık
  • 13-05-2021, 21:09:52
    #27
    Hamburger sağlığa zararlı kırın iki yumurta yiyin sizde Allah aşkına batı özentisi olmayın. Bizi kıskandırmak için yapıyorlar yoksa fiyatlar çok yüksek çok