Domuzdan nugget yapıyorsa BK bilemem.
Nuggetlari demiyorum zaten. Gerçi her türlü daha ucuz. Zaten sığır etiymis. Zamanında Türkiye'de de ucuz du be 1 TL ye döner aldığımı hatırlarım. Öğrenci 1 tabii normal 2 2,5 civarındaydı. Şimdi aynı yerde 15 TL. ☹️