• 13-05-2021, 14:28:06
    #1
    Merhaba Herkese hayırlı bayramlar,

    Anydesk programını dün sorunsuzca kullandım sabah girdim ekran düne göre baya küçük geldi üstten görünümden tam ekran yaptım fakat ekran tam oldu boyut gene aynı küçük ekran sorununu nasıl çözeriz?

    Diğer sorumda şuan bağlanmaya çalıştığımda ise " Bağlantı kuruldu. Resim verilerini bekle. " şeklinde bi sayfada beni bekletiyor yaklaşık 15 dk oldu bağlanamadım ( Sayfa Resimi : https://ibb.co/XWZ6T6M )
  • 13-05-2021, 14:28:37
    #2
    İnternet hızından veyahut firewall'dan olabilir
  • 13-05-2021, 14:34:21
    #3
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet hızından veyahut firewall'dan olabilir
    en az 20mbps hocam, uygulamadan mı güvenlği kapatıcaz yoksa windows mu hocam onu yapmadım
  • 13-05-2021, 14:51:12
    #4
    Hocam ip çakışmasından yapabilir PC sabit ip verip denermisiniz.
  • 13-05-2021, 15:46:28
    #5
    yakutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ip çakışmasından yapabilir PC sabit ip verip denermisiniz.
    denedim, şuanlık problem çözülmüşe benziyor bide yarın bakmak lazım teşekkürler
  • 13-05-2021, 15:52:22
    #6
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denedim, şuanlık problem çözülmüşe benziyor bide yarın bakmak lazım teşekkürler
    Çözülmüş ise güzel bizim başımıza da gelior bazen