Anydesk programını dün sorunsuzca kullandım sabah girdim ekran düne göre baya küçük geldi üstten görünümden tam ekran yaptım fakat ekran tam oldu boyut gene aynı
küçük ekran sorununu nasıl çözeriz?Diğer sorumda şuan bağlanmaya çalıştığımda ise " Bağlantı kuruldu. Resim verilerini bekle. " şeklinde bi sayfada beni bekletiyor yaklaşık 15 dk oldu bağlanamadım ( Sayfa Resimi : https://ibb.co/XWZ6T6M )