• 13-05-2021, 11:29:40
    #1
    QNB FİNANSBANK kullanıcısı olan biri var ise iletişime geçebilir mi rica etsem
  • 13-05-2021, 11:30:33
    #2
    Ben kullanıyorum
  • 13-05-2021, 11:33:29
    #3
    Enpara kullanıyorum aynı bankanın.
  • 13-05-2021, 11:45:55
    #4
    Yazabilirsin
  • 13-05-2021, 11:46:47
    #5
    enpara kullanıyorum buyrun
  • 13-05-2021, 11:47:02
    #6
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazabilirsin
    webisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara kullanıyorum aynı bankanın.
    lukadoncic0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanıyorum
    @lukadoncic0; hocam ile hallettik teşekkürler