• 12-05-2021, 17:36:05
    #1
    Merhabalar, az önce mezara gittim büyüklerimizi ziyaret ettim, mezar taşının üstünde elmas,cam gibi bir şey buldum, cam gibi gözüküyor ama anlamadım bir sorayım dedim bilenlere falan







  • 12-05-2021, 17:37:15
    #2
    cam
  • 12-05-2021, 17:37:19
    #3
    Yokmu bi tanıdık kuyumcu falan veya yere atın çabuk kırılıyosa elmas deildir
  • 12-05-2021, 17:37:45
    #4
    Tadına bakın hocam.
  • 12-05-2021, 17:38:46
    #5
    HoCAM
  • 12-05-2021, 17:38:53
    #6
    Çok berrak. tabiki cam.
  • 12-05-2021, 17:42:44
    #7
    gökten inmiş bir elmas parçası olabilir. kuyumcuya gidip gerekli kontrolleri yapın. ben o süpermen filmindeki o parlak şeysiye de benzettim.
  • 12-05-2021, 17:48:59
    #8
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gökten inmiş bir elmas parçası olabilir. kuyumcuya gidip gerekli kontrolleri yapın. ben o süpermen filmindeki o parlak şeysiye de benzettim.
    Şişe parçasına felan benzemiyor bende merak ettim ne oldugunu
  • 12-05-2021, 17:58:49
    #9
    Dünyanın en büyük elmasıdır veya cam