Anket Hiç doğmamış olmayı ister miydiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 45
Hiç doğmamış olmayı ister miydiniz?
Evet
%60,00 (27 Oy)
Hayır, memnunum
%40,00 (18 Oy)
  • 11-05-2021, 15:51:34
    #10
    Arabesk müzik dinleyip hayata damardan bakanda insan.
    Trap dinleyip coşarak hayatı yaşayanlar da insan.
    Hayat herseye rağmen güzeldir. Tek sıkıntı bu güzelliği oluşturmak sizin elinizde yoksa imkanlar buna elverişli.
    ekonomiden bahsetmeyin Afrika'daki dans eden çocuğun gözlerine bakın.
  • 11-05-2021, 15:52:08
    #11
    şuan iyiyiz sorun yok da eğer ahirette sıkıntı çıkarsa yandık demektir işte o zaman halimiz harap Allah korusun
  • 11-05-2021, 16:07:55
    #12
    Doğmamak değil de en azından bu devirde olmak istemezdim Eski devirlerde doğsaydım daha çok memnun olurdum
  • 11-05-2021, 16:12:55
    #13
    Hiç doğmasaydın aklın fikrin olmazdı, benliğin olmazdı
    Neyin tatlı neyin acı olduğunu anlayamazdın.
    İnsan hayatı toz pembe değil, bu yüzden çabalamak gerek.
  • 11-05-2021, 16:19:38
    #14
    valla yaşadığım için memnunum. elbet ki süper bir hayatım yok ama halimize de şükürler olsun.