100 TL gönderebildim Gönül ister ki daha yüksek yollayalım ama malum ekonomi. Eğer rızaları var ise sosyal medya hesaplarımda paylaşmak ve whatsapptan 300-400 kişiye yollamak isterim. Muhakkak yardım eden çıkar.
100 TL gönderebildim Gönül ister ki daha yüksek yollayalım ama malum ekonomi. Eğer rızaları var ise sosyal medya hesaplarımda paylaşmak ve whatsapptan 300-400 kişiye yollamak isterim. Muhakkak yardım eden çıkar.
Teşekkürler. Lütfen paylaşın, en güzel yardımlardan birisi de bu olur.
Bende yardımda bulundum ayrıca satışını gerçekleştirmiş olduğumuz e-ticaret yazılımlarının satış fiyatı üzerinden %50 sini bu kardeşimize gönderip dekont atan kişilere ücret talep edilmeden kurulum yapılacaktır.
Desteğiniz için teşekkürler arkadaşlar. Bir kez daha yukarı taşımak istiyorum. Lütfen bu mesajı görenler bir arkadaşını etiketleyerek konuyu yukarı taşısınlar.
Göndereyim mi göndermeyim mi diye düşünen arkadaşlara sesleneyim ; Ota b*ka ödeme yapıyorsunuz. Bi sigaraya 20 tl verince koymuyorda bi küçücük çocuğu hayata döndürme şansı varken bunu kullanmıyorsunuz.