Göndereyim mi göndermeyim mi diye düşünen arkadaşlara sesleneyim ; Ota b*ka ödeme yapıyorsunuz. Bi sigaraya 20 tl verince koymuyorda bi küçücük çocuğu hayata döndürme şansı varken bunu kullanmıyorsunuz.