• 19-12-2008, 20:22:45
    #1
    2008 yaz tatiline girmeden önce bir sürü dizi vardı. Sürekli izlediğim Genco ve Köprü vardı. Bu diziler neden kalktı yayından haberi olan var mı ? Yaz tatiline girerken final göstermediler. Sezon finaliyle bitirdiler diye hatırlıyorum.
  • 19-12-2008, 20:40:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2side final gösterdi ve bitti. Köprünün Vali isminde birde sinema filmi yapıldı sanırım ocak yada şubatta yayınlanacak.
  • 19-12-2008, 20:44:01
    #3
    gencoyuda ben bitirdiler yarım kalmadı diye hatırlıyordum ama emin olamadım açıkcası
  • 19-12-2008, 20:46:43
    #4
    Gencoyu başton sona izledim final ile bitti..
  • 19-12-2008, 20:52:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şimdiye kadar izlediğim güzel dizilerden birisi serseri idi, keşke o bitmeseydi
  • 19-12-2008, 20:53:11
    #6
    evet serseri güzeldi askere gitmeden önce epey dizi izlerdim sonra bıraktım şimdi max 2-3 dizi anca takip ediyorum onlarında hepsini tv den değil.
  • 19-12-2008, 21:12:57
    #7
    Serseri güzeldi sahiden
  • 19-12-2008, 21:16:20
    #8
    LuGeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2side final gösterdi ve bitti. Köprünün Vali isminde birde sinema filmi yapıldı sanırım ocak yada şubatta yayınlanacak.
    Biliyorum valiyi. 9 Ocakta sinemalarda. Köprüyü çok seviyordum ben. En sevdiğim sahneside 150 kadar teröristin karakolu bastığında özel harekatın gelerek hepsini temizlemesiydi.
  • 19-12-2008, 21:40:26
    #9
    Genconun final, süperdi, hazlla ahmet evlendi, pınarla genco barıştı .. herşey dengine girdi ..
    ama güzel diziydi yahu.. üzülmüştüm bayağı.. Kampüsistan kadar değil ama