Amazon efsanedir ya.Olabilir hata yapmayan hiç bir firma yok zaten.Önemli olan arkasında durup müşteriyi üzmemek tam destek vermek.Amazon da bu konuda efsanedir zaten.
İade talebi oluşturdum bekliyorum. Hata olabilir evet ama süreç çok uzun. Yerli girişimlerden alsam git kargoya bırak derlerdi ama gelip alacaklarmış o yanı iyi