• 04-05-2021, 19:05:32
    #10
    Çocukluğuma gitmeye gerek yok..

    Boşta pagerank 4 blogspot bulmuştum onunla ne kadar para kazanmıştım hayatım boyunca unutmam )
  • 04-05-2021, 19:10:18
    #11
    Elime hazır boya ve bir çift terliği alıp, babamın gittiği kahveyi basmak suretiyle herkesin ayakkabısını boyar ve o parayı daha eve gitmeden bakkalda ezerdim.
  • 04-05-2021, 19:16:16
    #12
    Çok kötü şeyler yaptık 😂 tanıyan eski arkadaşlar görürse anlayacaktır zaten 😉
    Şimdilerde yorum işleri falan ekmeğimizin peşindeyiz 🙏😊