• 04-05-2021, 12:27:54
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar annem babam dedem nenem vallahi yoruldum artık biraz fikir verin

    Ben web işleriyle uğraşıyorum 2 PC yetiyor yani çalışmam için ve sayemde çok insan yurt içi ve yurtdışından alım vs yapıyorum ve hepside yazdı sayende borcumuzu ödüyoruz vs. yani döngü oluşturdum ve onlarda kazanıyor.

    Gelelim bizimkilere kız isteyeceklermiş oğlunuz ne iş yapıyor diyormuş millet işimi anlatamıyorlarmış.

    Annem babam şu an çok yoğun şekilde baskı yapıyor bırakacaksın evlenene kadar fabrikaya gireceksin diyor. Anne diyorum paraysa işse buyurun para iş herşey var. Para iş değilmiş konu oğlun nerede çalışıyor dediklerinde fabrikada diyeceklermiş.

    Dedim şirket kurayım vergi levhasını vereyim koysun cebine sorana oğlumun şirketi var desin dedim. O kabul görmüyormuş.

    Geçen gün bi kız bulmuşlar görmeye gitmişler kızın annesi demiş ki. Oğlan ne iş yapıyor, şirketi var yazılımcı demiş. Kadın ne yazıyor demiş annem sinirlenmiş geldi eve veryansını yine bana.

    Şaka gelebilir size fakat cidden büyük baskı altındayım bu işi çözmem gerek çok pis bunaldım bildiğiniz gibi değil.

    Şimdi diyebilirsiniz sen kendin kafana göre biri ile neden tanışmıyorsun. Cevabı vereyim ''Coğrafya Kaderdir''

    Varsa lütfen bi bilgi verin lütfen.
    • erroy
    • Polat1903
    • aztech
    erroy, Polat1903, aztech ve 25 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    28 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 04-05-2021, 12:29:53
    #2
    Tavsiye veremeyeceğim ama geçmiş olsun hocam
    • residense
    • Rodvay
    • melisa27
    residense, melisa27 ve bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 04-05-2021, 12:30:01
    #3
    Bkz; evden gitmek
  • 04-05-2021, 12:30:14
    #4
    Bence forumdan birisi sizi çalışanı olarak göstersin parayida oradan kazandım dersiniz mesela e-ticaret sitesinde uzmanım dersiniz
    • bayraktar06
    bayraktar06 bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 04-05-2021, 12:30:34
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye veremeyeceğim ama geçmiş olsun hocam
    Saol kaderimdir çekiyorum
    • citay
    bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 04-05-2021, 12:31:05
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence forumdan birisi sizi çalışanı olarak göstersin parayida oradan kazandım dersiniz mesela e-ticaret sitesinde uzmanım dersiniz
    Burada bi adet var iÅŸ yerine gidip sorup soruÅŸtururlar
    • uxslasher
    • melisa27
    • Neo
    melisa27, Neo ve bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 04-05-2021, 12:31:56
    #7
    🏆 Wordpress Uzmanı
    bırakırsanız eğer hayatınızın hatasını yaparsınız
  • 04-05-2021, 12:32:07
    #8
    Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bkz; evden gitmek
    O o kadar kolay olmuyor. KeÅŸke olsa

    Bir abim olsa kesin giderdim ama.
    • Victionx
    Victionx bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 04-05-2021, 12:32:52
    #9
    gokanke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırakırsanız eğer hayatınızın hatasını yaparsınız
    Tam anlamadım kardeşim.