• 03-05-2021, 23:24:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu zamanda ortaklık yapılır mı sizce?
  • 03-05-2021, 23:25:35
    #2
    Büyük konuşmak istemem tabii güvenilir insanlar illaki vardır ancak ben şahsen kolay kolay ortak olmak istemem
  • 03-05-2021, 23:26:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yapilir niye yapilmasin bence daha hizli bir yol alimi olur tabi ortak olucaginiz kisiyle iyi anlasmaniz lazim kafak olarakda
  • 03-05-2021, 23:26:37
    #4
    Kafa yapısı aynı olduktan sonra yapılır
  • 03-05-2021, 23:28:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Birbirilerine kazık atıncaya kadar yapılır.
  • 03-05-2021, 23:38:25
    #6
    Kafa yapısı uyuşuyor ise sorun olmaz, benim bu forumdan belkide 8-10 yil önce taniyipta hala beraber iş yaptigim mevcut.