Öncelikle hayırlı olsun, ilk bakışta gözüme çarpan noktalar bazı yazım yanlışları (Ziyaretci), İngilizce kısımlar (Results) ve kutuların siyah olmasıydı. Bence header rengini ve buton arkaplanlarını farklılaştırıp siyah görünümden kurtarmalısınız. Başarılar, biraz daha geliştirilirse kullanışlı bir proje olabilir.
Güzel düşünceleriniz için tekrar çok teşekkürlerimi sunuyorum...
Evet hocam bazı yerlerde yazım hataları söz konusu hem bunlar hemde tasarımsal olarak çalışma arkadaşlarımız sürekli konuyla ilgileniyorlar temanın biraz ağır tonlarda olmasını aslında ben istedim renkli bir yapı yerine daha oturaklı renk tonları olması daha dikkat çekici geliyor lakin şöyle birşey de yapabiliriz renk ayarlaması yaparak bu seçimi kullanıcılara da bırakabiliriz.
Yani WHMCS, WiseCP, Hostbill gibi biraz ama hedeflediğiniz ürün ondan daha fazlası ve biraz farklı gördüğüm yani amacınız bilişimden ziyade firma yönetim sistemi bir nevi

Rakibinizin olması iyidir, özellik eklerken eksik yerleri görüp kendinize ve kullanıcılarınıza kolaylık sağlayabilirsiniz.
Bizim amaçımız gerçekten çok şeffaf ve net bir hali ile özetledim whmcs, wisecp yada diğer firmalar bunlar hep ağırlıklı hosting scriptleri örneğin wisecp gerçekten harika bir yazılım ve ciddi bir emek söz konusu ama tek problem sadece hosting scripti olması bizim amaçımız ise sadece hosting değil bir freelancer yada ufak bir şirket için bir yönetim sistemi oluşturabilmek kısacası genel olarak tüm işlemlerini tek bir panelden farklı programlara ihtiyaç duymaksızın yapabilmesi