Hocam ben bundan tam olarak birsey anlamadım anasayfa si vs yok sanırım admin paneli vs kısımları var tam olarak ne yapıyor bu yazılım
Güzel düşünceleriniz için tekrar çok teşekkürlerimi sunuyorum...
Evet hocam bazı yerlerde yazım hataları söz konusu hem bunlar hemde tasarımsal olarak çalışma arkadaşlarımız sürekli konuyla ilgileniyorlar temanın biraz ağır tonlarda olmasını aslında ben istedim renkli bir yapı yerine daha oturaklı renk tonları olması daha dikkat çekici geliyor lakin şöyle birşey de yapabiliriz renk ayarlaması yaparak bu seçimi kullanıcılara da bırakabiliriz.
Bizim amaçımız gerçekten çok şeffaf ve net bir hali ile özetledim whmcs, wisecp yada diğer firmalar bunlar hep ağırlıklı hosting scriptleri örneğin wisecp gerçekten harika bir yazılım ve ciddi bir emek söz konusu ama tek problem sadece hosting scripti olması bizim amaçımız ise sadece hosting değil bir freelancer yada ufak bir şirket için bir yönetim sistemi oluşturabilmek kısacası genel olarak tüm işlemlerini tek bir panelden farklı programlara ihtiyaç duymaksızın yapabilmesi