• 01-05-2021, 20:15:41
    #1
    Tâbi sektöre göre değişir fakat genel olarak sizce hangisi daha çok kazandırır?
  • 01-05-2021, 20:16:34
    #2
    Platin üye
    Ikisi bir arada
  • 01-05-2021, 20:17:05
    #3
    bazı sektörlerde komisyonculuk daha çok kazandırır bazılarında tam tersi ama kafa rahat olur komisyonculukta al gülüm ver gülüm
  • 01-05-2021, 20:18:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sermayen ve pazarın varsa üreticilik ama paran yoksa komisyonculuk
  • 01-05-2021, 20:21:08
    #5
    Komisyonculuk her zaman iyidir sıcak para döner üretici olursan çek felan düşünmekten ömrün biter
    • ZekiOzl
    ZekiOzl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2021, 20:30:09
    #6
    Tabiri caizse söyle anlatayım: üreticilik emek kazanç işi komisyonculuk boş adam işi. Hiçbir şey yapmaz sadece birbirini tanımayan iki kişiye ticaret yaptırıp para alırsınız. Tabi üretici olursaniz kimseye bağlı olmadığınız için kafanız rahat olur ama üretim imkanı yoksa komisyon beleş para, yapılabilir.
  • 01-05-2021, 20:31:27
    #7
    Al - sat para kazan
    Yap - sat nam kazan demişler
    Piyasanda fiyatta ve kalitede rekabet edebilceksen üretim yapmalısın