• 27-04-2021, 13:34:00
    #28
    Eşimin gelinliğini satmak için sahibinden firmasına koyduğumda asker profil resimli whatsapdan yabancı adamlar dadandı. En son birisi sen dürüst olduğun için seni dolandırmaktan vazgeçtim. Benim işim bu ben dolandırıcıyım diyerek konuyu kapatmıştı. Tabi bu konuşma aramızda tamamen ingilizce olarak geçiyor.
  • 27-04-2021, 13:37:23
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tmm de hocam sonra ne olacak merak ettim.
  • 27-04-2021, 13:41:17
    #30
    Okurken ne yazacağımı bilemedim.
    Aaa cüzdanım yok.