• 26-04-2021, 06:29:07
    #10
    Allah yardımcın olsun şu mübarek ayda yüzüne baksın inşAllah hocam. Bir kampanya başlarsa burda bende elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.
  • 26-04-2021, 06:31:50
    #11
    SMA gibi fonlama açarsanız, destek olmaya çalışalım elimizden geldiği kadar hocam
  • 26-04-2021, 06:38:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcın olsun hocam, keşke elimizden gelen Bir sey olsa
  • 26-04-2021, 06:44:32
    #13
    Allah sifalar versin, bu gibi durumlarda cumleler anlamini yitiriyor artik dua etmek ve bir seyler yapmak devreye giriyor. fonlama kismina katiliyorum, yardimlasma konusunda herkes gonlunden kopan bir sey yapsa iyi olur, tek bir yerde toplansa. Ya da arkadasa tasarim isleri konusunda is teslim edilebilir kendisi de isterse.
    Allah yardimciniz olsun.
  • 26-04-2021, 06:51:52
    #14
    Allah yardımcınız olsun, şifa dilerim..

    ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yeri soymana gerek yok hocam, valilikten yardım toplama izni al sonra da yardım toplamak için sosyal medya hesapları ve websitesi aç, yanlış anlama profilini incelemeden yazıyorum. Burada websitesi tarafında da sosyal medya da yayılması tarafında da destek verecek kişiler mutlaka vardır. Bende şahsım adıma elimden gelen her konuda yardımcı olmaya çalışırım. Allah şifa versin. Bu da geçer inşallah...
    aynen hocam, katılıyorum.
  • 26-04-2021, 06:54:51
    #15
    Biliyorum böyle durumlar da kelifeler tamamen kifayetsiz kalır. Ama elimizden keşke bir şey gelse.
    Rabbim yardımcınız olsun, anneciğin tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah. Anneler kıymetlidir.
  • 26-04-2021, 07:18:35
    #16
    dolar kuru önemsiz diyen kansızlara göstericeksin bu tür olayları ve sma hastası çocukları. normalde 1000 tl olması gereken ilaç 7000..
    geçmiş olsun hocam. adminlerden birileri teyit edip yardım kampanyası başlatırsa çok kişi katılır emin olun.
    saygılar sevgiler
  • 26-04-2021, 07:39:53
    #17
    Allah şifa versin. Birlik olup destek olalım
  • 26-04-2021, 07:43:58
    #18
    Hocam çok geçmiş olsun, Allah şifa versin. Fonlama konusuna katılıyorum.