Parasızlık ne kötü bir şey
91
●6.196
- 26-04-2021, 06:44:32Allah sifalar versin, bu gibi durumlarda cumleler anlamini yitiriyor artik dua etmek ve bir seyler yapmak devreye giriyor. fonlama kismina katiliyorum, yardimlasma konusunda herkes gonlunden kopan bir sey yapsa iyi olur, tek bir yerde toplansa. Ya da arkadasa tasarim isleri konusunda is teslim edilebilir kendisi de isterse.
Allah yardimciniz olsun. - 26-04-2021, 06:51:52Allah yardımcınız olsun, şifa dilerim..
aynen hocam, katılıyorum.ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-04-2021, 06:54:51Biliyorum böyle durumlar da kelifeler tamamen kifayetsiz kalır. Ama elimizden keşke bir şey gelse.
Rabbim yardımcınız olsun, anneciğin tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah. Anneler kıymetlidir. - 26-04-2021, 07:43:58Hocam çok geçmiş olsun, Allah şifa versin. Fonlama konusuna katılıyorum.