• 25-04-2021, 19:26:13
    #19
    Kayıp trilyon davasından hüküm giymiş eski başbakan.

    Fazlasıyla hayalperest bir adamdı, klasik siyasal islamcı.
  • 25-04-2021, 19:37:35
    #20
    Doğruları var yanlışları var. Ön görülerini sadece gelişim için kullansaydı dini alet etmeden çok ileriye gidebilirdik sayesinde.İşte o günlerde tetiklediği şeylerden sonra şimdi ki durumu özetliyor.
  • 25-04-2021, 19:50:42
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıp trilyon davasından hüküm giymiş eski başbakan.

    Fazlasıyla hayalperest bir adamdı, klasik siyasal islamcı.
    hayalperest mi ?
    zamanında dediği her şey tek tek çıkıyor
  • 25-04-2021, 20:31:24
    #22
    Platin üye
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saygısızlığın lüzumu yok.
    Neye lüzum olup olmadığını sana soracak değilim 😉
  • 25-04-2021, 20:32:10
    #23
    Allah rahmet eylesin inşallah
  • 25-04-2021, 21:09:10
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye lüzum olup olmadığını sana soracak değilim 😉
    ooo çok havaliyiz bakıyorum 😎😎😎
  • 25-04-2021, 21:28:06
    #25
    Fikir bile üretememiş insanların söylediklerini görünce üstlerin kusasım geliyor.
    Edep ahlak bilmek zorundasın efendi burası senin mekanın değil fikirler özgürdür saygısızlık değil.

    Erbakan'ın beynindeki bir fikrin zerresini üretemeyenlerin laflarına güler geçerim.
    Dini yaşardı kimseye zorla yaşatmadı. Dini kullanmadı olduğu gibi adamdı.
    İnsansız hava araçlarını başlatan adam.
    Fabrikalar açan adam
    En nefret ettiğim insanlar üreten insana saygı duymayan idealleri olmayanlardır.
    Burada Atatürk konu açılsa biri yanlışını söylese saatlerce hakaret eden insanlar var ama sevmedikleri biri görünce kendilerini bir şey sanarlar.

    Erbakan büyük adamdı. Bana göre ayrı bir deha idi. Düşünen anlar üreten insanı ülkede başkan yapmazlar izin vermez kimse ona da izin vermediler.

    Çok sinirlendim kb.
  • 25-04-2021, 21:28:56
    #26
    İTÜ'de Erbakan hocanın ulaştığı başarı seviyesine hala ulaşılamamıştır.
    Yolunu ve görüşlerini daha detaylı öğrenmek isteyen, Davam kitabını okuyabilir.

    Ayrıca kayıp trilyon davası hakkında atıfta bulunulmuş.
    Lütfen hoca hakkında atıp tutmadan önce 28 Şubat dönemini iyi araştırın, sürekli partisi kapatılıp "şahısların cebinden alınan" taşınmazlara el konulmuştur.
    Hocamız da bir sonraki kurduğu parti için taşınmazları, "şahısların üzerine zimmetleyerek el konulmasını engellemiştir."
    Devlet hazinesinden 1 tek kuruş Erbakan hocamızın ve dava arkadaşlarının cebine / zimmetine geçmemiştir.

    Erbakan hoca ile bugünkü iktidar partisini değil kıyaslamak, yanyana bile getirmeyin.
    Bu sizin adınıza büyük bir cehalet ifşası olur.
  • 25-04-2021, 21:33:05
    #27
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ooo çok havaliyiz bakıyorum 😎😎😎
    Çoluk çocuğu fazla takmamak lazım hocam