• 25-04-2021, 14:11:07
    #10
    Her insan evladı gibi iyi ve kötü yanları bulunuyor rahmetlinin, ama iyi yanları ağırlıkta denebilir.
  • 25-04-2021, 14:15:31
    #11
    Allah rahmet eylesin. Oyun içinde oyun kuran ileri ve milli görüşlü bir devlet adamıydı.
  • 25-04-2021, 17:05:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Geçen gün 32. gün videolarına bakıyorum siyasi liderler karşılıklı oturmuş birbirlerine o kadar güzel hitap edip fikirlerini anlatıyorlar ki şuan mevcut duruma yazık dedim.
  • 25-04-2021, 17:25:25
    #13
    Erbakanı araştırmak isteyenler şunlara da bakabilir
    https://www.youtube.com/results?sear...ry=erbakan+akp
  • 25-04-2021, 17:28:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Erbakan,ecevit,demirel,türkeş,özal,inönü vs. Bunların görüşlerine katılan katılır katılmayan katılmaz ama hepsi en azından alanlarında iyi eğitim almış,liyakatları,diplomaları sorgulanmayacak devlet adamlığını oturup kalkmasını bilen insanlardı.
  • 25-04-2021, 17:35:41
    #15
    Sevmeyeni yok gibiydi. Sağcısı, solcusu hepsi onu tutardı çünkü o sadece ülkesi için çalışırdı. Davam adlı kitabını okumanızı tavsiye ederim.
  • 25-04-2021, 18:30:48
    #16
    Platin üye
    Çok büyüktü çok.. Puahahah
  • 25-04-2021, 18:46:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyüktü çok.. Puahahah
    saygısızlığın lüzumu yok.
  • 25-04-2021, 18:50:24
    #18
    Kişilik ve karakter olarak severim ama bu dinci gruplar (kendi görüşüm) ile Türkiye bir adım ileri gidemez. Ne yazık ki şu anda da gidemediğimiz gibi...