• 24-04-2021, 13:17:27
    #1
    Kepenkleri indiren "vebitcoin" firmasının müşteri hizmetleriymiş



    • moordenaar7
    moordenaar7 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-04-2021, 13:18:31
    #2
    Emin miyiz hesabın hacklenmediğine
  • 24-04-2021, 13:19:14
    #3
    Adam kapatıp gitmiş, daha nasıl bir kurumsallık bekliyorsun hocam?
  • 24-04-2021, 13:20:06
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin miyiz hesabın hacklenmediğine
    Olabilir.
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam kapatıp gitmiş, daha nasıl bir kurumsallık bekliyorsun hocam?
    Tarihe bakarsanız 4 Nisan diyor. Kapatıp gitmeden çok önce.
  • 24-04-2021, 13:20:13
    #5
    Bana numarınızı versenize
  • 24-04-2021, 13:20:53
    #6
    Emmi oğluna bırakmış dükkanı.
  • 24-04-2021, 13:22:58
    #7
    Müşteri memnuniyeti desen var
  • 24-04-2021, 13:27:02
    #8
    İlk defa duydum böyle bi borsayi
  • 24-04-2021, 13:28:48
    #9
    Numaranı verde sahura kaldırıyım 😂