• 22-04-2021, 19:32:34
    #1
    Merhabalar 1000 TL'ye kadar oyuncu koltuğu önerisi verebilecek var mı ?
  • 22-04-2021, 19:34:00
    #2
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar 1000 TL'ye kadar oyuncu koltuğu önerisi verebilecek var mı ?
    https://xrancer.com/urun/xrancer-black-extra/ tavsiye ederim
  • 22-04-2021, 19:38:33
    #3
    " 23nisan" kodu ile 890 TL'ye satın alabilirsiniz.
    • sontorun
    sontorun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-04-2021, 19:39:15
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " 23nisan" kodu ile 890 TL'ye satın alabilirsiniz.
    Nerden hocam
  • 22-04-2021, 19:40:13
    #5
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden hocam
    Kendi sitesinden /yukarıdaki arkadaşın linki için bahsettim )
  • 22-04-2021, 19:40:56
    #6
    Şok markete gelecekmiş.
  • 22-04-2021, 19:45:24
    #7
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar 1000 TL'ye kadar oyuncu koltuğu önerisi verebilecek var mı ?
    Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şok markete gelecekmiş.
    geçen rampage geldi bidaha mı gelecekmiş ?
  • 22-04-2021, 19:56:08
    #8
    AAR0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen rampage geldi bidaha mı gelecekmiş ?
    Şuanda var (: ama nasıldır bilemem 1.099₺
  • 22-04-2021, 19:58:32
    #9
    Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şok markete gelecekmiş.
    AAR0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen rampage geldi bidaha mı gelecekmiş ?
    Şokdan koltuk alırsanız ne mi olur?

    Merak eden olursa koltuk hakkında bilgi vereyim. Koltuğu babamın çalıştığı iş yerinin yakınında ki şok marketden aldım. Ürün kullanılmış oturma yerleri kirli ayakları kirli sürtünmüş 2.el bir koltuk geldi. Bunu direkt tekrar kolisine koyup şubeye götürdüm onların elinde kalmadığı için başka bir şubeden yenisiyle değiştirildi. Yenisini eve getirdim kurdum kurduktan sonra başıma gelen olaya bakın. Sandalyenin oturma bölümü ve sırt bölümünü birlestirdim ayaklarına oturturken allahıma kavuşmam bir oldu. Sandalye oldugu gibi yere yıgıldı tekerlek kısmı kırıldı. Malzeme kalitesi berbat elle ufalanıyor. Değişen şubeye götürdüm biz bunu alamayız fatura diğer yerden çıktı oraya götüreceksiniz dedi. Fatura kesilen şubeye götürdük abi sen evdeki 2. eli getirmedigini ne bileceğim dedi. Babamın kafası attı dalga mı geciyorsun evde sandalye olmasa niye alıyım diye. Adamın yaptıgı muamele sinir bozucu bir durum sakin kalmak imkansız. İade için 4 5 gün oyaladılar sonunda iade işlemleri devreye girdi 6 ayda alıcaz parayı. Koltuk hakkında diğer bilgileri de vereyim. Sırt ve oturma bölgelerinde bir çok dikiş hatası mevcut. Koltuğun sıfır fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 1500 TL. 1500 TL'ye satılan koltuğu birisi piyasa altından 1099 TL ye satıyorsa bir işler bekleyin. Fabrikada hatalı olan koltukları bu tür süper marketlerde ucuza satıyorlar. Ayak kısımları plastik ve gevremiş plastik elinizle ufalayabiliyorsunuz o kadar kötü. 1000 TL üstü para veriyorsan ayaklarının metal olması gerek plastik olursa bu gibi durumlar oluyor. ALMAYIN ALDIRMAYIN!