Ben kendim sinovac oldum klasik bir aşı olduğu için bunu tercih ettim açıkçası bildiğimiz grip aşısı mantığı ile yapılmış bir aşıdır. Diğerinin yapılış yöntemi ile alakalı bir fikrim yok. Herhangi bir yan etki olmadı bende sadece ilk gün hafif bi sızı oldu kolumda oda 1 gün bile sürmeden geçti.