Anket Sinovac Mı? Biontech Mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 81
Sinovac Mı? Biontech Mi?
Sinovac
%44,44 (36 Oy)
Biontech
%55,56 (45 Oy)
  • 21-04-2021, 16:07:39
    #1
    Annem babam ve sıram gelince kendim için aşı olmayı düşünüyorum bilgisi olan arkadaşlar yorum yapabilir mi?

    E nabızda iki aşı çıkıyor sizce hangisini tercih etmeliyim ?
  • 21-04-2021, 16:08:47
    #2
    Dün anneme Biontech aşısı yaptırdık. Ne bir tepki ne bir reaksiyon hiç bir şey olmadı. Hatta gece iyi uyudum diyor Ben kendim olacak olsam da biontech tercih ederdim.
  • 21-04-2021, 16:09:06
    #3
    annem için biontech seçtik fakat antibiyotik kullandığı için ertelendi. ben de çok araştırdım ama gerçekten kafa karıştırıcı bir süreç.
  • 21-04-2021, 16:09:10
    #4
    Ben ve ailem sinovac olduk herhangi bir yan etki yapmadı şuan bir rahatsızlığım yok
  • 21-04-2021, 16:09:45
    #5
    Anket şıkları eklenmiştir.
  • 21-04-2021, 16:10:42
    #6
    tüp bebek tedavi sürecinde eşime yaptırdık.
    doktorların hepsi sinovacı önerdi (hiç değilse içeriğini biliyoruz diyerek), biontech çok yeni içinde ne var bilmiyoruz demişlerdi.
  • 21-04-2021, 16:11:32
    #7
    ForumiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüp bebek tedavi sürecinde eşime yaptırdık.
    doktorların hepsi sinovacı önerdi (hiç değilse içeriğini biliyoruz diyerek), biontech çok yeni içinde ne var bilmiyoruz demişlerdi.
    Allah evladınıza bağışlasın.
  • 21-04-2021, 16:11:34
    #8
    Anneme de aşı çıktı kuzenim doktor ona sorduğumuzda çin aşısı olsun ALMAN aşısı canlı hücreler içeriyormuş her vücud kaldıramıyor ağır dedi biz çin aşısı için kayıt olduk bakalım nasip.
  • 21-04-2021, 16:11:44
    #9
    Kurumsal Üye
    biontec canlı virüs
    sinovac ölü virüs


    ben cumartesi sinovac yaptırdım
    2-3 doktor arkadaşım da sinovac tavsiye etti
    diğeri canlı virüs