Anneme de aşı çıktı kuzenim doktor ona sorduğumuzda çin aşısı olsun ALMAN aşısı canlı hücreler içeriyormuş her vücud kaldıramıyor ağır dedi biz çin aşısı için kayıt olduk bakalım nasip.