• 15-04-2021, 20:46:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar öncelikler merhaba lise 12. sınıf naylon staj yapıyorum işe vs gitmiyorum fakat ssk var bir işe girip çalışabilir miyim sigorta yapılabilir mi bilen var mı 18 yaşın dayım
  • 15-04-2021, 20:51:31
    #2
    Sigorta girişi yapılamaz
  • 15-04-2021, 20:54:04
    #3
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigorta girişi yapılamaz
    bazı kişiler olur diyor bazı kişiler olmaz diyor kafam çok karıştı