Merhaba arkadaşlar bilen birisi var mıdır diye sormak istedim.
Ocak 2021 tarihinde yurt dışından bi telefon getirttim. O zamanlar 4 ay içinde kayıt olmazsa kapanıyordu. Şubat yada mart ayında 1 yıla uzatıldı. Bu telefon bu karar kanun neyse çıkmadan önce kullanılmaya başladı yani sinyal aldı. 1 yıl hakkı var mıdır yoksa 4 ay sonra kapanır mı?
Ocak 2021 de yurt dışından getirilen telefon?
1
●66
- 15-04-2021, 14:38:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.