• 15-04-2021, 14:38:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar bilen birisi var mıdır diye sormak istedim.

    Ocak 2021 tarihinde yurt dışından bi telefon getirttim. O zamanlar 4 ay içinde kayıt olmazsa kapanıyordu. Şubat yada mart ayında 1 yıla uzatıldı. Bu telefon bu karar kanun neyse çıkmadan önce kullanılmaya başladı yani sinyal aldı. 1 yıl hakkı var mıdır yoksa 4 ay sonra kapanır mı?
  • 15-04-2021, 14:40:31
    #2
    Ben de o kanundan önce aldım ancak 6 ayı geçti kullanmam kapanmadı.