• 13-04-2021, 10:50:11
    #1
    Merhaba,
    İçinde paramın olduğu peple hesabima 1 aydır tum olanakların doğu olduğu halde 1 telefon güncellenmesi yapılamıyor her müsteri hizmetlerini aradığımda ilgili birime aktarıyoruz ilgili birime aktarıyoruz bu etti 10. Bugün 11. yi tamamladık çok şükür su ısındı artık bu işlemi savcılıkla çözmeyi düşünüyorum. (Peple Pişmanlıktır)
  • 13-04-2021, 10:59:18
    #2
    @PeP;
  • 13-04-2021, 11:17:25
    #3
    AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    İçinde paramın olduğu peple hesabima 1 aydır tum olanakların doğu olduğu halde 1 telefon güncellenmesi yapılamıyor her müsteri hizmetlerini aradığımda ilgili birime aktarıyoruz ilgili birime aktarıyoruz bu etti 10. Bugün 11. yi tamamladık çok şükür su ısındı artık bu işlemi savcılıkla çözmeyi düşünüyorum. (Peple Pişmanlıktır)
    Hocam oncelikle gecmis olsun ben 1 hafta kullandim ilk gunden sorun ustune sorun en sonunda 1000 tl yuklemistim forumdan birini buldum onun hesabina gonderip parami kurtardim ve hesabin kapanmasi icin 15 gun once bildiri gonderdim cevap dahi yok tek istegim hesabin kapanmasi baska birsey istemiyorum.
  • 13-04-2021, 11:18:19
    #4
    hocam pep kullanıcısıyım müşteri temsilcisine aktarmayın beni diyerek durumu anlatırsanız çözeceklerini tahmin ediyorum.
  • 13-04-2021, 11:19:49
    #5
    GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @PeP;
    Hocam bosuna etiketlemeyin pep sorunlarla ilgilenmiyor sadece sirketin reklami icin burada sanirim.
  • 13-04-2021, 11:29:03
    #6
    0850 222 23 35 BDDK şikayet hattı ile görüşmeyi deneyin.
  • 13-04-2021, 16:22:06
    #7
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oncelikle gecmis olsun ben 1 hafta kullandim ilk gunden sorun ustune sorun en sonunda 1000 tl yuklemistim forumdan birini buldum onun hesabina gonderip parami kurtardim ve hesabin kapanmasi icin 15 gun once bildiri gonderdim cevap dahi yok tek istegim hesabin kapanmasi baska birsey istemiyorum.
    Sizi çok iyi anlıyorum attığım mailin taraflarına ulaştığı maili geldiği halde bana tarafımıza mail gondermemişsiniz dahi dendi ve paparaya geçiş yapmış bulunmaktayım @PeP; benim için artık bitmiştir bir telefon güncellemesi için 1 ay uğraşmak tarihte görülmemiş bir olaydır