• 12-04-2021, 13:21:48
    #1
    Growth Manager
    merhaba, son 1 haftadır sürekli tam kapanmayla ilgili haberler çıkıyor sanırım bugün bilim kurulu toplanacak, sizin beklentiniz nedir?
  • 12-04-2021, 13:22:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer gelirse yarın gelir.
  • 12-04-2021, 13:23:00
    #3
    Umarım gelir
  • 12-04-2021, 13:23:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tam kapanma olur ve 1 ay sonra az da olsa rahatlama olur. Gidişat kötü...
  • 12-04-2021, 13:23:11
    #5
    16'sından bayrama kadar diye bir söylenti var. Tam kapanma veya özel sektörün 10:00 - 16:00 arasında çalışma gibi iki seçenek varmış*
  • 12-04-2021, 13:23:12
    #6
    bir çok durumun kısıtlanması herkes yararına. Turizmde durum çok kötü.
  • 12-04-2021, 13:23:54
    #7
    Yani tam kapanma ne tam olarak onu bilmek lazım. Tam kapanma herkes işi gücü bırakacak ülkenin fişi 1 ay çekilecek ise bunun yapılması bence imkansız. Yok eğer herkes yine işine gidecek iş hayatı devam edecek zaten 9 da yasak başlıyo haftasonu yasak var daha neyi kapatacaklar ?
  • 12-04-2021, 13:25:24
    #8
    Sokağa çıkma yasağı gerçekten var mı ya ? Saat 2 ve 6 arası normalde sokağa çıkma yasağı kalkıyor. Bizim burada 10 yaşındaki çocuk caddede elini kolunu sallaya sallaya geziyor.
    Polis geliyor diyorum napcak bana diyor özgüven tavan
  • 12-04-2021, 13:25:59
    #9
    1 ay full kapanma mı olacak öyleyse olmaz