mrbold adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
22
●402
Tedavüllü olanlar zaten anlaşılır arkasında özel bir para olduğu yazar. Bknz; 15 temmuz şehitler için yapılan paralarda ki gibi
Rica ederim. Bi 200-300 yıl beklerseniz iyi bi para eder diye düşünüyorum. Öbür türlü fazla paralar etmesi çok zor