• 08-04-2021, 01:48:15
    #1
    Merhaba dostlar,

    Protein tozu alacağım aşağıdaki markayı gördüm, diğerlerine göre baya uygun. Kullanan var mı? Sizce bu marka iyi mi?

  • 08-04-2021, 01:49:05
    #2
    Tavsiyem hiç almamanız.
  • 08-04-2021, 01:50:19
    #3
    Optimum Gold pro tek gecerim
  • 08-04-2021, 01:52:42
    #4
    Ne zamandır spor yapıyorsunuz ve ne için almak istediniz?
  • 08-04-2021, 01:53:53
    #5
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zamandır spor yapıyorsunuz ve ne için almak istediniz?
    2 yıldır yapıyorum sporu. Sadece bu ürün özelinde sordum. Kimseden bilgi alamadım Malum iyi marka fiyatları uçtu.
  • 08-04-2021, 01:55:37
    #6
    atillademirad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır yapıyorum sporu. Sadece bu ürün özelinde sordum. Kimseden bilgi alamadım Malum iyi marka fiyatları uçtu.
    O zaman bilinçlisinizdir fakat ilk defa gördüğüm bir ürün bence deneme yanılma yoluyla takviye alınmaz. En iyisini almaya çalışın Vücut geliştirme, para sporudur.
  • 08-04-2021, 01:57:03
    #7
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bilinçlisinizdir fakat ilk defa gördüğüm bir ürün bence deneme yanılma yoluyla takviye alınmaz. En iyisini almaya çalışın Vücut geliştirme, para sporudur.
    Elbette öyle hocam. Dediğiniz gibi deneme olayı sıkıntı. Sonuç olarak sağlığımız söz konusu. Kimsenin bilgisi olmayan bir toz zaten. Emin olmak adına konuyu açtım. Teşekkür ederim.
  • 08-04-2021, 02:00:41
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asla almanızı önermem. Çok merdiven altı duruyor ve 45 gr porsiyon boyutu aşırı fazla.
  • 08-04-2021, 02:09:00
    #9
    Hocam ben aldım kullaniyorum tadı gayet iyi topaklanma olmuyor ISO 9001 ve ISO 22000 barkod kodlari var türk gıda kodeksi sporcu gıdlari tebligine uygun olarak uretilmistir yaziyor ama tr ürünü olduğu için yinede bida arastirin hocam ben 1 haftadir kullaniyorum arastirdim biraz pek kimse tavsiye etmedi tr urunu olduğu için o yüzden aşırı kullanmıyorum.