• 08-04-2021, 01:51:49
    #10
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedavaya alınmak istenen şey bilgi değil tecrübe.

    Ben wordpress optimazasyonunu az da olsa kendi sitemi yaparken öğrendim ve tam 23 günümü verdim istedigim performansı alabilmek için ve aynı ÅŸekilde bu konuda hizmet veriyorum ve fiyatı 200₺'den ancak bunu forumda 30-40 liraya yapan var. Bu iÅŸi yapanın ne kendine nede bu iÅŸi yapan arkadaÅŸlara saygısı var maalesef.
    Bakın dediÄŸiniz ÅŸey dediÄŸim ÅŸeyle ilgili deÄŸil ben bilgi paylaşımı tecrübede denebilir yardım istenildiÄŸinde paylaÅŸabilirler dedim yasaklanması saçma olur. Sizin dediÄŸiniz ÅŸeye bir ÅŸey demek na mümkün zaten 10₺ye kanva öğretmen veren gördü bu gözler veya ücretsiz hesap açan vs... Bunlar yasaklanmalı alt taban fiyat uygulaması gelir ve taban fiyatı olan hizmetlere dair bir yardım konusu açılırsa reportlanir
  • 08-04-2021, 01:54:43
    #11
    drdiyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın dediÄŸiniz ÅŸey dediÄŸim ÅŸeyle ilgili deÄŸil ben bilgi paylaşımı tecrübede denebilir yardım istenildiÄŸinde paylaÅŸabilirler dedim yasaklanması saçma olur. Sizin dediÄŸiniz ÅŸeye bir ÅŸey demek na mümkün zaten 10₺ye kanva öğretmen veren gördü bu gözler veya ücretsiz hesap açan vs... Bunlar yasaklanmalı alt taban fiyat uygulaması gelir ve taban fiyatı olan hizmetlere dair bir yardım konusu açılırsa reportlanir
    Bir kişi birine bedavaya hizmet veriyor ve hizmeti alan kişi bu hizmet ile para kazanabilecek duruma geliyorsa bu yasaklanmalı.

    Örnek: Instagramda reklam çıkamıyorum yardım edicek var mı? Niye biri sana yardım edip sorununu çözsün ki? Bu bir yardım bilgi paylasımı degil bu bir hizmet o sorunu çözen kişi bilgisini tecrübesini kullanıyor zamanından harcıyor. Yardım ediliyor olmasının bir karsılıgı olmalı.
  • 08-04-2021, 02:05:56
    #12
    Platin üye
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişi birine bedavaya hizmet veriyor ve hizmeti alan kişi bu hizmet ile para kazanabilecek duruma geliyorsa bu yasaklanmalı.

    Örnek: Instagramda reklam çıkamıyorum yardım edicek var mı? Niye biri sana yardım edip sorununu çözsün ki? Bu bir yardım bilgi paylasımı degil bu bir hizmet o sorunu çözen kişi bilgisini tecrübesini kullanıyor zamanından harcıyor. Yardım ediliyor olmasının bir karsılıgı olmalı.
    Yardım ettiğin halde birde laubalilik yapanlar oluyor hocam. Örnek veriyorum, benim profilimde hizmetler alanında youtube yazıyor, adam bana mesaj atmış bu kanalı ne kadara satarım diye bende bir bilgim yok youtube reklamlar hakkında bilgi sahibiyim diye dönüş sağladım, arkadaş tekrardan dönüş sağlamış bana bir küfür etmediği kalmış ondan beri kişisel sorunları için mesaj atanlara cevap vermiyorum. Ücretsiz iş yapılmaması taraftarıyım, çekiliş vs. Indirim olabilir bende yapıyorum, sebepleri de yukarıda yazdıklarımız.
  • 08-04-2021, 02:08:04
    #13
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardım ettiğin halde birde laubalilik yapanlar oluyor hocam. Örnek veriyorum, benim profilimde hizmetler alanında youtube yazıyor, adam bana mesaj atmış bu kanalı ne kadara satarım diye bende bir bilgim yok youtube reklamlar hakkında bilgi sahibiyim diye dönüş sağladım, arkadaş tekrardan dönüş sağlamış bana bir küfür etmediği kalmış ondan beri kişisel sorunları için mesaj atanlara cevap vermiyorum. Ücretsiz iş yapılmaması taraftarıyım, çekiliş vs. Indirim olabilir bende yapıyorum, sebepleri de yukarıda yazdıklarımız.
    Genelde şey mesajları çok geliyor Hocam slm bu konudan anlıyorsunuz galiba bana bir el atsanız? NE????

    Ben geçen gün bir arkadaÅŸa wp hizmeti verdim eklenti kurdum üstüne 45 dakika falan eklentiyi anlattım nasıl yapacaklarını vs adam bana yalvar yakar 50₺ verdi hiçbir ÅŸey yapmasam 45 dakika versem yine karsılıgı 50₺ degil ama ne yapcaksın iÅŸte
  • 08-04-2021, 02:11:48
    #14
    Platin üye
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde şey mesajları çok geliyor Hocam slm bu konudan anlıyorsunuz galiba bana bir el atsanız? NE????

    Ben geçen gün bir arkadaÅŸa wp hizmeti verdim eklenti kurdum üstüne 45 dakika falan eklentiyi anlattım nasıl yapacaklarını vs adam bana yalvar yakar 50₺ verdi hiçbir ÅŸey yapmasam 45 dakika versem yine karsılıgı 50₺ degil ama ne yapcaksın iÅŸte
    Sorun çıkarmak isteyen, kaos seven çok kişi var hocam. Gereksiz yere insanın moralini bozuyorlar, maalesef r10.net yönetiminde elinden bir şey gelmiyor. 100 bin kişiyi tek tek inceleyemezsin. Geri parasını gönderip sorunu halletmek en makul çözüm oluyor.
  • 08-04-2021, 02:17:24
    #15
    Hocam her kategoriye aynı sabit fiyat getirilemez.
    Atıyorum biz daha önceden de smm script satıyorduk. Biz 300 liraya satan varken 25-30 liraya smm script satan da vardı.
    Eğer ki alt limit 300TL olsa diğer tarafın hiçbir şansı kalmayacaktı. Yani ortada ki ürünün bir kalitesi mevcut. Herkesin aynı fiyattan satması için birebir aynı kalitede olması gerekli.

    Valla olursa bizim işimize gelir biz işimizi kaliteli yapmaya özen gösteriyoruz ama diğer taraflar için sorun yaşanabilir.
    Kaliteden kasıt; Ne yapılabilir ise yapıyoruz. Sonuna kadar geliştiriyoruz ama bazı arkadaşlarımızın o kadar bütçesi olamayabiliyor. Harçlık çıkartmanın peşindeler. Bu durumda diğer tarafın hiçbir şansı kalmıyor.
  • 08-04-2021, 02:22:43
    #16
    Çoğu konuda çok da fazla rekabet ve ucuzluk mevcut. 10 senedir wordpress kullanıyorum, sadece kullanmakla kalmayıp altını üstüne getirdim, top gibi oynarım bir wp siteyle. Ancak Aşırı rekabet ve ucuzluktan dolayı forumda hizmet vermiyorum. Sadece dışarı da.
  • 08-04-2021, 11:47:18
    #17
    Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam her kategoriye aynı sabit fiyat getirilemez.
    Atıyorum biz daha önceden de smm script satıyorduk. Biz 300 liraya satan varken 25-30 liraya smm script satan da vardı.
    Eğer ki alt limit 300TL olsa diğer tarafın hiçbir şansı kalmayacaktı. Yani ortada ki ürünün bir kalitesi mevcut. Herkesin aynı fiyattan satması için birebir aynı kalitede olması gerekli.

    Valla olursa bizim işimize gelir biz işimizi kaliteli yapmaya özen gösteriyoruz ama diğer taraflar için sorun yaşanabilir.
    Kaliteden kasıt; Ne yapılabilir ise yapıyoruz. Sonuna kadar geliştiriyoruz ama bazı arkadaşlarımızın o kadar bütçesi olamayabiliyor. Harçlık çıkartmanın peşindeler. Bu durumda diğer tarafın hiçbir şansı kalmıyor.
    Benim üzüldügüm şey o zaten ortada kalite yok işleri ucuza yapmak için bir şekilde min fiyatlar verip işleri alıyorlar sonrasında işin üstesinden de gelemiyorlar o işi veren arkadas bir daha kimseye is vermiyor hatta artık şey başladı iş bitmeden 1 kuruş para vermem E biz niye para almadan senin işini yapalım?