Genelde şey mesajları çok geliyor

Hocam slm bu konudan anlıyorsunuz galiba bana bir el atsanız? NE????
Ben geçen gün bir arkadaşa wp hizmeti verdim eklenti kurdum üstüne 45 dakika falan eklentiyi anlattım nasıl yapacaklarını vs adam bana yalvar yakar 50₺ verdi hiçbir şey yapmasam 45 dakika versem yine karsılıgı 50₺ degil ama ne yapcaksın işte
Sorun çıkarmak isteyen, kaos seven çok kişi var hocam. Gereksiz yere insanın moralini bozuyorlar, maalesef r10.net yönetiminde elinden bir şey gelmiyor. 100 bin kişiyi tek tek inceleyemezsin. Geri parasını gönderip sorunu halletmek en makul çözüm oluyor.