• 07-04-2021, 21:39:56
    #1
  • 07-04-2021, 21:40:31
    #2
    hoştur
  • 07-04-2021, 21:40:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok hoş olmuş. Ayrıca yeni reklamları da güzel, renkli baya.
  • 07-04-2021, 21:41:05
    #4
    Daha iyi
  • 07-04-2021, 21:42:20
    #5
    Olması gerektiği gibi
  • 07-04-2021, 21:45:02
    #6
    bügün farkketim gozume bi değişik geldi güzel olmuş açıkcası ben beğendim
  • 07-04-2021, 21:46:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Arbitraj ın babasını yapıyorlar nasıl tutmuyorlar teyy teyyy
  • 07-04-2021, 21:48:44
    #8
    Olmamış logo değil düzyazı olmuş
  • 07-04-2021, 21:50:30
    #9
    İlk logo güzeldi 2.çok saçma geldi 3.daha güzel renkli noktalar olmasa daha güzel olurmuş sanki Google özlemişler