JimmyBey'den yanıt alamıyorum kaç gündür
12
●541
- 07-04-2021, 13:47:43Telefon caliyorsa ve acmiyorsa bence guvenirligi sorgulansin !
Birkac yil once forumda guven olusturup piyasayi bi guzel tokatlayan, herkesin abisi biri vardi Antalyadan. DKY mi neydi kullanici adi.
Cok yogun olsa bile telefona cikardi, 3-5 kelimelik de olsa bir sms atardi! Ticaret ettigi bunu gerektirir...
Birakin lutfen bu " kendimden cok ona guveniyorum" soylemlerini..ByHickimse bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.