Ülkedeki kripto para furyası ve cahillik
14
●458
- 06-04-2021, 11:07:54Dün twitter'da bu gönderiye denk geldim;
https://twitter.com/uberkuloz/status...89617961406466
Tamamen bu şekilde gidiyor. Kripto paralar konusunda çok bilgim yok. Uzman bir insan değilim. Babamdan örnek veriyorum 1000 lira yatırıp ertesi gün 100 katı artmasını bekliyor. Paramın çoğunluğunu polkadotta uzun vade olarak tutuyorum. Onun haricindeki tokenlerden ise ettiğim kar kısmını bekletmeden çekiyorum. Hiç bilgim olmamasına rağmen tepeden alınmayacağını biliyorum. 3 günde %350 artmış coini halen almaya devam ediyorlar... Yatırım tavsiyesi değil kendi görüşlerim.. - 06-04-2021, 11:12:28sen yazmaya devam et biz kazanmaya devam edelim hassan bey

kesinlikle katılıyorum buna.Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-04-2021, 11:39:20Yazdığınız her cümleye katılıyorum hocam. Ben de çıldıracağım az kaldı. Mesaj kutum, "Yav bu iş iyiymiş, şu gün girdim, şu kadar kazandım, bu zamana kadar niye bize tehlikeli dedin?" mesajları ve "Sen niye bugüne kadar zengin olamadın, eniştemin dayısının oğlu 2 ay önce girdi, şu kadar kazandı ehuehueh.." mesajlarıyla dolu.
Hepsi, yükselsin de coin midir, token midir bunun dahi önemi yok bu kitle için. Halbuki başta ona bakmalı, sonra coin ise open source(Lisk kopyası coin furyası vardı bir dönem) midir yoksa gerçekten sıfırdan inşa edilmiş bir teknoloji ürünü müdür, mottosu nedir, ortaya koymaya çalıştığı fark nedir, bu hedeflenen farkın gerçekten kullanım alanı var mıdır, uzun vadeli diğer hedefler nelerdir, geliştirici ekibinde kimler var, danışmanları kimler, yatırımcıları kimler, topluluğu ne kadar güçlü, topluluğundaki yatırımcılar ağırlıklı olarak flipper mı yoksa gerçekten bu teknolojiyi araştırıp, uzun vadeli alım yapmış insanlar mı, madencilik protokolü nedir PoS mu, PoW mu, DPoS ya da başka bir şey mi, faiz tabanlı ise faiz oranı nedir, tokenomisi ne durumda, circ-total-max arz dengesi ne durumda, max arz yoksa artış neye bağlı, bir enflasyona tâbî mi, gelecekte coin yakma planları var mı, total arzın kilitlenme oranı ve kilitlerin açılma süresi nedir, arzdan ekibe ayrılan pay nedir, coinin kaç toplam ve kaç tekil validatörü var...
Gerçekten bu işten anlayan insanlar tüm bunlara ve daha birçok başlığa odaklanmaya çalışıyor, elbette tek bir projeyi tüm bu başlıklarda incelemeye çalışırken boğa piyasasında parayı götüren "şu hesabın paylaştığı coinleri alıyom 1 ayda 3x yaptım" diyenler oluyor. Ama 2017-2018'de tecrübe ettik, maalesef bugünün 3-5x'cileri yarın ayı piyasasında dibe vuranlar oluyor.
