• 30-03-2021, 16:33:19
    #1
    Selam dostlar.
    Günde yaklaşık 17 saat aralıksız bilgisayar başında (vakit geçiren biri olarak. Artık boyun fıtığı olacak konuma geldim.
    Sürekli yeni projeler araştırıp aynı zamandada müşterilerime hizmet verirken epey vucudum yıprandı.

    Uyku uyurken bile iş düşünür hale geldim. Beynime hükmedemiyorum bazen o kadar çok çalışıyorki yat dinlen diyorum kendime ama süreklide iş kovalıyorum.
    Hal böle olunca eklemler bi yerden sonra pes etti diyebilirim. Bende madem bu kadar pcde vakit geçiriyorum e bu işten ekmekte yiyorum.
    Kendimi ödüllendirmenin vakti geldi dedim.

    Aşağıda bulunan oyuncu koltuğunu aldım. Hem bir hayırlı olsununuzu, hemde bu ürünü kullanan arkadaşlar varsa tecrübelerini almak isterim. Sizce doğru bir kararmı vermişim? Aynı durumda olan arkadaşlarım varmı. Genel bir sohbet muahbbet olsun istedim . Ürün elime yarın ulaşıcak bakalım neler olcak İyi forumlar

    Model: Rampage KL-R56 Hydra 3D Kol,180° Yatar, Gamıng Oyuncu Koltuğu


  • 30-03-2021, 16:33:50
    #2
    Bi hayırlı olsun.
  • 30-03-2021, 16:33:55
    #3
    Hayırlı olsun
  • 30-03-2021, 16:34:08
    #4
    Bomba tatlısını ne zaman yeriz
  • 30-03-2021, 16:34:27
    #5
    Hayırlı olsun hocam işinizde başarılar, bol kazançlar dilerim
  • 30-03-2021, 16:34:45
    #6
    Hocam keşke sorsaydınız kırılıyor deniliyor baya
  • 30-03-2021, 16:35:50
    #7
    hayırlı olsun ama oyuncu koltukları ergonomik açıdan çok iyi olmuyorlar
  • 30-03-2021, 16:35:51
    #8
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam keşke sorsaydınız kırılıyor deniliyor baya
    satın aldığım yerin yorumların baktım herkes özellikle bu modelde çok memnun oldugunu belirtmiş. Rampage bu işi biraz iyi yapıyor gibime geldi. diğer firmalarda dediğiniz gibi sürekli kötü yorumlar gelmiş. Satın aldığım site n11 oldugu için sahte yorum oldugunu düşünmedim acıkcası.
  • 30-03-2021, 16:35:53
    #9
    ben de boo game ranger var buna benziyor ama bildiğimiz koltuk hocam çok bir şey bekleme yine de sen kuş tüyü gibi bir şey gelmiyor Ama normal sandalyeden iyi tabiki de hayırlı olsun üstünden bol kazançlar