• 30-03-2021, 02:13:15
    #1
    Merhaba, aktif olarak tam 6 yıldır TurkNet kullanıcısıyım herkes eleştirirken ben halen sağlayıcımın arkasında bulundum memnundum ki halen memnun olmaya çalışıyorum.
    İnternetimi 1 yıldır 16Mbit olarak kullanıyordum dün öylesine online işlemlere girdiğimde 50Mbit hıza geçiş yapabileceğim yer aldı.
    Hemen başvuru yaptım ve uyudum sabah online ders yaparken bir anda internetim gitti ve direk arıza kaydı açtım.

    29.03.2021 22:33'da TT Ekibi tarafından LOG : arıza müşteri iç tesisat kaynaklıdır - TT tarafında sorun tespit edilmemiştir diyerek bir mesaj gönderildi.
    İç tesisat alakalı bir problem doğsa sabah 11:30'da internetimi kullanamayacağımı tahmin ediyorum. Bir de 29.03.2021 02.30 sıralarında 16Mb'den 50Mb'e paket değişikliği başvurusu yaptım arıza kaydı teknik bilgileri iletince hat değerlerimin Upload Mevcut Hızı : 8189 Kbps Download Mevcut Hızı : 51176 Kbps olarak değiştiğini gördüm sorunum hala devam ediyor ve internete erişimim yok.



    Not;
  • 30-03-2021, 08:28:49
    #2
    TT yine yolunda İnşallah Turknet heryere altyapısını çekerek TT den kurtulmamıza vesile olur
  • 30-03-2021, 09:47:51
    #3
    hızınızı yükselttiyseniz modem den dolayı bağlantı kesilmiş olabilir adsl modem ise kaldırmaz hızı bağlantı kesilir. vdsl modem ise sorun olmaması gerekiyor.
  • 30-03-2021, 15:53:59
    #4
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hızınızı yükselttiyseniz modem den dolayı bağlantı kesilmiş olabilir adsl modem ise kaldırmaz hızı bağlantı kesilir. vdsl modem ise sorun olmaması gerekiyor.
    300Mbit destekli vdsl modemim.
  • 30-03-2021, 16:19:28
    #5
    TürkNet te internetin gittiyse geçmiş olsun. Benden bağlayamadıkları internet için 3 ay boyunca ücret almışlardı. Umarım sorunun çözülür fakat her gün sıkıştır, yoksa çok uzun süre bu şekilde devam eder. Benden söylemesi.
  • 30-03-2021, 16:25:03
    #6
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300Mbit destekli vdsl modemim.
    300mbit ağ hızına ulaşan adsl modemlerde var. modeminizin markası modeli nedir? belki vdsl desteklemiyordur
  • 30-03-2021, 16:25:40
    #7
    download kapasite hızı, dairenize ana kutudan gelen en fazla hızı belirtir. daireniz ana kutunun yanında ise bu hızı alırsın. ama daireniz ana kutudan ne kadar uzaksa bu hızda düşüş meydana gelir. aldığınız hızı 35mbite düşürün 50 mbit desteklemiyor olabilir. kapasite hızlarına aldanmamak lazım
  • 30-03-2021, 16:37:32
    #8
    Modeminiz VDSL modunda mı ? Onu kontrol eder misiniz.
  • 02-04-2021, 18:18:14
    #9
    OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300mbit ağ hızına ulaşan adsl modemlerde var. modeminizin markası modeli nedir? belki vdsl desteklemiyordur
    VDSL2 olarak sinyal alıyorum.