OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300mbit ağ hızına ulaşan adsl modemlerde var. modeminizin markası modeli nedir? belki vdsl desteklemiyordur
VDSL2 olarak sinyal alıyorum.