• 27-03-2021, 13:53:11
    #10
    Valla 1 ay sonra askere gidecepim allah nasipederse ben 1 senedir değil kaç senedir yapmadım böyle birşey zorlu bir süreç merak ettim fotoğraf atabilirsiniz
  • 27-03-2021, 15:10:55
    #11
    Jilete vurduracağım bende bakalım
  • 27-03-2021, 15:52:44
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam resim atabilir misiniz bende kesmeyi düşünüyorum da merak ettim
  • 27-03-2021, 15:55:30
    #13
    Hayatım boyunca 3 kere saçımı uzatmayı denedim. Hepsinde de bir sene bile olmadan 3 numaraya vurup rahatlıyordum. O kadar mükemmel bir his ki anlatamam.
  • 27-03-2021, 15:59:51
    #14
    1 yıldır koronadan dolayı kesmediğin saç sıkıntı asıl
  • 27-03-2021, 16:29:30
    #15
    neden özelden resim atiyorsunuz orasını anlayamadım